Powered by Blogger.

Di kala gua tensen..

 Friday, March 23, 2012

Ok, Sambung balik..

Kat bawah ni wallpaper desktop gua di kala gua tengah sedih, frust, lonely.. huhuhu... dan seangkatan dengannya..

Ni feveret gua.. kdg2 gua guna gak gambo ni kat xperia x8 gua..
& automatik gua akan rasa kembali ke zaman retro..
sebab warna-warna sungguh retronic...

Ni time otak bercelaru..


ni time nak tenangkan diri...

Ni time rasa bersalah...

Ni time frust..

Ni time mood gothic gua datang...

Ni time gua rasa nak hentam org...

huhu baca sendiri la...

Dan gua adalah seorang manusia yang amat suka tukar wallpaper..
Rasanya sebulan mau 10x gua tukar..
What derr??? Tada masalah pe.

Lagipun tempat gua paling selamat nak ngadap pc.. tengok cite biru2 pon lepas.. tapi gua tak layan.. Layan Runningman lagi der heaven!!~
~psychoselly~

0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP