gua suda ada blog lain??

Antara sebab2 gua dah lama x update blog adalah disebabkan gambar di atas..


Tiba2 gua rasa mcm nak menulis tangan la pulak.. Paling banyak gua nulis adalah dalam 4 muka kot.. Itupun letih giler tangan.. Ntah la time ada kemudahan, tiba2 nak kembali ke cara lama.. Tak semua cara lama tu kuno ye tak???..


Ada cemacam cerita yang gua nulis tapi bukan ngumpat & cerita2 rasia.. Cerita apa yg berlaku harini, kenangan2 lama & pasal anak gua..


Oooyee lama x crita pasal bdk teruna 2 org tu kan.. Hamzah iqbal Alhamdulillah dah boleh mengeja sikit2.. Itupun menduga kesabaran gua.. Tiap kali balik sekolah memang ajak gua ajar buat homework tp rasanya hothotcikenshit je.. Suka tgk gua melalak nyanyi sambil pegang rotan agaknya..


Hadif daud selepas demam bln lepas rasanya makin ngada2.. Tak boleh luka sikit konfem carik ubat. Ada skali kukunya tersiat sket dia mintak letak ubat.. Gua malas layan, letakkan drapolene je.. Skali gua tgk dia nyonyot ubat tu.. Terus gua letak minyak gamat... Haa rasakan.. Punyalah WANGI sampai dia buat muka busuk..


Ok la.. Gua taip kat tepon gua ni pon da letih giler.. Lenkali sambung lagi.. Adios..


Psychoselly...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai