Powered by Blogger.

kelas jahitan

 Monday, July 16, 2012

sabtu lepas julung2 kalinya gua dapat join kelas jahitan.. betapa gumbiranya hati gua tak terkira..

gua join kelas jahitan 1 Malaysia Giatmara modul jahitan baju kurung..

gua mati2 ingatkan kelasnya sehari je.. rupanya setiap sabtu selama 6x.. aisey.. biasala gua kan jenis nak cpt pandai.. main langgo jek step.. so gua rasa mcm bazir masa gua jek.. tapi..

ada tapi ye...

gua rasa enjoy.. xsangka gak apa yg gua belajar stakat dari nota & cd yg gua beli rupanya tak sedetail yg gua dapat dari belajar dgn cikgu.. gua dpt byk petua & tips yg gua xberjaya rungkaikan dari dlm nota.. maksud gua, dlm nota mmg ada suma tu tp stakat baca & tgk gambar, mmg gua jadi lost..

so kesimpulannya, gua xsabo menunggu next class bln ramadhan ni.. huhu insyaAllah berkat ilmu gua..

masa sesi suai kenal, org lain suma cerita yg dorg ambil kursus ni utk buat bisnes or saja suka2.. bila time gua.. dengan konfidennya gua cakap..

"saya ambik kursus ni sebab.. dalam masa akan datang, saya akan pastikan semua baju saya, saya akan buat sendiri.. satu pon saya xkan tempah" dan ucapan gua membuatkan org suma "uuuuuuu.."..

gua xtau la dorg terpegun dgn ayat gua atau dorg ingat gua ni mcm budak2..wekeke..

ye.. niat gua mmg mcm tu dari dulu .. kalu dapat buat bisnes itu adalah satu bonus.. tp gua tau diri gua macamana, so gua setkan pala otak gua yg gua dapat menjimatkan duit 'keraian' gaji gua jika gua dah master dlm mnyediakan baju sndiri..


so itulah saja cite gua..

~psychoselly~


Published with Blogger-droid v2.0.4

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP