Gudnite everibodi!?

Salam beb!!
Disebabkan gua update sblum gua tido, gua wish gudnite dulu!! Sekarang gua da tido awal beb!! Sebab konfem malam kang gua tak lena tido.. Bukan disebabkan gangguan incik hel!!  nonono.. Tp perut gua yg makin membesar ni membuatkan gua tak selesa.. Sikit je lagi gua ada rasa macam nak suruh incik hel tido luar sebab gua nak kongker katil ni hahah...

Tadi gua kena marah, ada la 3x sebab gua baru nak buat check up kat klinik ibu senandung!! Sepatutnya 12 minggu da kena buat buku tapi ikutkan sangat kemalasan gua, dah 20 minggu baru gua terhegeh2 register sambil usung perut besar gua hahah.. Kunun2 kalu register lewat tu dapat la ngelat minum air gula rupanya gua silap taktik.. Sesapa umur 30 tahun ke atas, kena merasa gak air gula tu walaupun sekali sepanjang kemengandungan hahaah...

Alhamdulillah, gua punya tekanan darah, kandungan darah semuanya okey.. & dapatlah sticker putih yang gua dambakan.. Kalu sticker hijau tu maknanya ada problem samada obes, darah tinggi @ diabetes.. Nauzubillah, harap dijauhkan.. Tadi pun banyak patient yg kencing kotor sebab tahan kencing punya pasal takut da sampai klinik xleh lak terkeluar.. Gua plak lancar je membuang pagi td sampaikan lupa nak kena buat urin test.. Sibaik kadar kandungan cecair badan gua agak terlebih so sentiasa ada bekalan kat pundi kencing gua.. Ape taknya, bila batuk & terbersin pon boleh mendatangkan curiga pada diri gua takut gua terlepas apa yg x patut hahah.. Eh, patut ke gua cite ni??..

Baby gua baby ape?? Huhu yang tu gua x scan lagi.. Last scan aritu takut nak tanya doktor sebab time tu baru masuk 4 bulan.. Kang xnmpk anunya buat malu kat doktor je.. Ramai yang teka girl sebab kalini lain style x macam anak2 teruna gua.. Morning sickness gua pon sampai 4 bulan x ilang.. Awal2 dulu seafood pon gua elergik sampai nak bagi makan ikan puyu yg famili gua bela pon gua xsanggup.. Gua bantai daging je.. Time mabuk tu la Mil gua masak udang & sotong besau2 giler.. Kunun2 nak kasi menantunya makan sedap2 sbb feveret gua mmg seafood, sekali menantu hantunya elergik la pulak haha.. Haruuu je, telan liur je la..

Tapi ada sekali tu gua mimpi gua dapat baby boy.. Siap buat surat beranak lagi tau.. Siap tau nama lagi.. Adoyai!!.. Sayang pulak nama tu.. Kena pulak dengan nama2 anak teruna gua yang lain.. Xpe la kita berserah je la.. Nama baby girl pun gua leh bersabar tunggu 6 tahun x guna2 pon.. Siap ingat dalam sdcard pala gua.. Jangan kena virus da la.. abis memori gua.. Haha..

Ok, gua da ngantuk.. Baik gua tido.. Konfem x sampai sejam gua bangun balik.. Atoyaii...

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai