Haiii.. Gua lagi

Salam..

Kan gua dah kata, malam tadi golek punya golek.. kul 1 gua dah bangun... Incik Hel tengah rancak mendonlod kat hall, gua lak tengah rancak menggolek atas katil.. Mujur dia x pasan, kalu tak jadi lauk gua malam tadi.. hahahah.. sensored hokei!!~

Jenuh gak la gua mendodoi mata gua ni, tah bape kali gua bangun.. Alih-alih tengok anak gua nombor 2, si Daud tu tengah sedap mengerekot sebelah ayah dia.. Masa bila lak awak bangun tido sini Daud oi!! Kacau daun jek..

Gua perasan, tangan & kaki gua dah start bengkak2.. Selalunya time nak beranak je kebengkakkan ni menyerang gua.. Kali ni belum sampai waktunya, dia dah serang dulu.. Erm.. agak2 boleh tak gua bagi alasan kat bos gua, gua takleh menaip sebab jari jemari gua dah gebu.. asik tertekan dua punat keyboard jek.. Eh, gua lupa, gua update blog ni pon gua menaip guna jari gak.. bukan guna gigi gua.. ye tak??


Kaki gua yang agak kurang licin ni pon dah start gatal2.. & timbul bintat2.. Ok la bintat2, kalu timbul bontot2 kan ke naya.. Hahahah..... lawak.. lawak.. iklan skejap.. Kekudisan ini amatlah menjengkelkan hati gua sebab syok sangat menggaruk sampai gua tak perasan kaki gua dah luka & berdarah.. kesian tak? kesian tak? Pergh, dia punya syok menggaruk gua cakap sama luuu, leh stim dibuatnya!!~

Ok.. agak tertekan harini.. Member unit gua sorang berjimba2 cuti bersama keluarga & sorang lagi ada kursus 4 hari.. so staf pembayaran tinggal la 2 eko.. sorg cover keja2 dorg yakni gua, sorg uruskan baucar.. Gua dah rasa macam sotong kurita dah ni.. rasa nak guna kaki pon ada.. Eh, tak boleh.. kaki gua ada kudis..

Ok gua nak berenti menaip, sotong gua dah start kena keja.. adios!!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Oh Adik Kedai