Tumpang Orang..

Salam pagi semua..

Hari ni gua agak terkesima (bukan jenama barangan kesihatan) dengan kehadiran pagi ini sebab gua cuma dapat jumpa Incik Hel pagi ni jek.. Sebab lepas dia hantar gua, dia kena zass ke KL tuk carik barang2 robot sempena Pertandingan MIROC kat UNIMAP nanti.. Tapi... ceh, ada tapinya... dia pegi balik hari jek.. hahaha nerves tak? nerves tak??? Malam kang dia balik la ngadap isteri tercintanya ni.. Balik ngadap malam2? hahah lain benor bunyiknya..

Tapii... ada tapi jugak ni... Next week memang whole week dia ilek!! Ke Penang pulok ngikut bontot bosnya.. Atoyaii.. gua tengah terpikir camne gua nak pegi keja.. Petang ni gua dah siap2 pesan dgn Kak Pai, nak mintak jasa baik dia hantar gua ke teratak 'org-lain-kata-buruk-tapi-gua-kata-cantek' gua nanti.. Harap2 dia tak tinggalkan gua.. 

Incik Hel suruh gua drive sendiri, tapi sebab semalam gua dah terpanjat boboi tengok lori panjang melintang masuk longkang depan kilang area rumah gua, gua agak panik sikit.. Nape la lori tu nak masuk longkang minggu ni, masuk la tahun depan ke.. tak masuk langsung pon takpe, kena hati2 la bawak.. Kebetulan pulak pagi tadi peha gua kejang (tetiba kejang pulak, pandai peha gua carik timing)... Gua tanya Incik Hel, camne klu tetiba drive peha gua kejang lagi??? So, gua amik keputusan tumpang keta opismate gua.. pegi & balik keja... Gua harap gua tak nyusahkan orang.. Kalu nyusahkan pon gua mintak mahap, nanti gua balas jasa baik kawan gua nih... 

Anak2 pulak gua dah pos ke kampung malam tadi, lepas gua sakit jiwa tengok bola yang macam nak kena baling kat ref.. Ooo, no komen pasal bola sebab gua dah puas merapu kat fesbuk.. Cuma gua setuju ape yang abang Shabery Chik cakap kat MHI malam tadi.. 3 tahun sebelum ni, sorang player Harimau Malaya pon kita tak kenal, tapi sekarang kita boleh menjerit2 nama dorang depan tv.. Nama tu jugak la kita maki-maki bila orang tu terlepas bola.. hahah.. (ini yang gua tambah sendiri).. Kesimpulannya, even team kita kalah pon, jangan lah kita mudah sangat berpaling tadah.. Beri sokongan bila menang, beri semangat bila kalah.. Takyah nak kecoh-kecoh kat fesbuk kata team kita ini lah itu lah... kita pon kalu kat dalam padang, tah2 takdek sape nak pass bola kat kita.. Hahahh ade kena ngena ke dengan kesimpulan gua??


Ok gua dah nak start keja... Pagi ni gua agak bermalas-malasan sebab keja gua belum sampai.. Ondewei katanya.. Tak tau lak dari bangunan A ke bangunan B boleh jem berjam-jam.. Mungkin menunggu beca sampai...

adios..

Gua- si psychoselly..

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai