Dari Teratakmini ke Sellydemelly...

Testing signature baru... tensen.. tensen... Gua mintak mahap pada follower gua yg 29 org tu.. Gua terpaksa delete blog sellydemelly gua 1st version sbb template gua dah crash.. tp gua sempat save suma post dlm teratakmini.blogspot.. so backup kat teratakmini tu gua dah tuko balik nama pada sellydemelly.. Gua tak kisah kalu korang nak follow atau tak.. Gua tetap gumbira di sini.. huhuhu...

Kalu yg memfolo semula tu, thanks a lot.. Gua hargai korang dengan semangat nak mengupdate semula (hot-hot ciken shit.. hahahah mati la korang kena tipu bolat2 dgn gua)..

Ok gua sbenonya tak bape gemo template baru gua ni.. serabut sgt.. kang gua delete suma gambo pakai kaler putih semata2 kang padan muka gua.. makin nyampah lak nak update bila bukak blog tetiba putiiiihhh je ye tak?

Gua akan mengdeko dari semasa ke semasa mengikut masa yang gua agak-agak nak membuang.. ye la.. masa tu kan mas... Nak buang masa pon agak-agak la... kang ada gak yang gua kena buang kije...

Pape pon layan je la template serabut ni dulu ek.. Kelepet ler pe yang patot.. Gua blah dulu.. Adios bebeh...

Pyschoselly da mai!!~



Comments

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai