Set baby lagi?



Salam suma..

Ok, gua tgh pening2 lalat nak ngabiskan jahit bedung, barut 2 lai & booties yg baru siap sebelah je ni.. Siyesly gua serender jahit booties sbb gua xleh terlalu kosentret nengok kain.. Hampir2 gua pitam tadi..

Cukup la bedung 2 lai je.. gua rasa bedung lama ada lagi, nanti gua korek2..

Gua dapat menjahit dengan aman harini sbb anak2 gua da pos ke kampung.. Kalu tak mesti setiap minit kena melayan perangai sorang2.. Aman2 gua pon berejam nak siapkan.. maklum ler beginner katakan.. pedal tekan pon xlaju, takut terbabas...

Minggu ni agak tertekan sebab baby gua terlalu banyak bergerak sampai menyentak2.. Ulu hati gua sakit sangat.. Gua rasa normal bila nampak perut gua bergerak2 ke kiri ke kanan non stop wpun gua baru 29 minggu.. bukan apa, dulu rasanya 32 minggu ke atas baru gua dapat tengok perut gua begelodak.. tapi skang tiap2 malam cam ada telepon tersekat dalam perut gua.. baby sentiasa vibrate.. pandai pulak guna silent mode hahaha...

Tapi bila gua dalam mood ngantuk & dalam posisi baring, otomatik gua lupa gua preknen... Bila nak pusing tu sukati mak gua je gua hempas perut gua.. Bila sakit baru gua teringat.. huhu.. Sian baby gua.. mesti rasa cam gempa bumi dalam perut ni..

Ok gua xleh lama2.. pergerakan baby gua malam ni membuatkan gua rasa mabuk & nak muntah..

adios!!!...
 

Comments

Popular posts from this blog

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Oh Adik Kedai