Tak Sengaja Rajin..

Salam..

Seperti tajuk di atas, gua terus ke isi tersurat je la.. straight to the point kata org dulu2..

Tiba2 tingin nak buat topi baby yg ada telinga tu.. memandangkan tutorial kat utube ada (tp gua bantai ikut stail gua je) & kain tshirt yg gua beli kat cari.com semeter RM3 da sampai, gua lepaskan hajat gua dulu.. Kang terberanak ngences pulak anak gua x dpt pakai topi yg ibu dia buat huhu...

Gua buat kicit je, ikut pala budak newborn.. rimas la asik pakai topi gedabak je.. Pengalaman anak da ada 2 ni, masa nk bwk balik rumah mesti kulup je pala dorg sbb topi besar.. Dapat pakai 2-3x pon okey la.. beginner katakan..

Pastu Incik Hel buat permintaan/arahan jaitkan beg bekal MHI.. sebelum ni gua da jaitkan tp xdek partition, so bila bawak air abis tungging langgang botol airnya.. endingnya tumpah.. Kali ni xdek kain kaler gelap, suma tinggal kaler suci-suci gitu.. walaupun gua pilih corak katun, gua konfem nanti kena sound dgn Incik Hel.. maklum ler.. brand Hush Puppies pon dia x berkenan sbb lambang hanjeng, inikan pulak Snoopy.. redha je la tadah telinga.. ni je kain ala boboiboy.. yg lain kaler princess2 kekdahnya...

Memang seperti tajuk di atas, gua terrajin sebab siap letak snap button lagi kat beg ni.. Takde la function sangat buttonnya tp disebabkan stok button melambak2, gua pon guna la..

Ade lagi.. gua jait bantal & sarung bantal si kecik ni.. ada kain murahan gambo Pooh je.. dapat la buat ada-ada.. Sebenarnya ada 2 set bantal.. 1 sarungnya da siap, 1 lagi mood rajin x datang.. sibaik kawan gua, Ina jaitkan gua sarung bantal gambo Zombie vs Plant 1 set.. gua salut dgn dia sbb dia pon baru naik kerja lepas cuti bersalin... Ade je masa dia.. tu baru betul2 rajin..

Ok gua pun nak layan Baby Umar jap.. Dah menepuk2 perut gua mintak diusap..

Adios...








Comments

Popular posts from this blog

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Oh Adik Kedai